Этнэ таны

Олы Әтнә авылында яшәүче туганыбыз, кызыбыз Бариева Ләйсирә Мөнир кызының 13 февраль көнне гомер бәйрәме – 50 яшьлек юбилее.

Җир йөзендә иң кадерле, көчле рухлы, кешелекле, ярдәмчел кешебез! Син булганда болытлы көннәр дә кояшлы, салкын бураннар да сихри төс ала, чөнки карашың дөньяга нур чәчә, күңелеңнән җылы бөркелә. Безне куандырып, йомшак сүзең белән назлап, туганнарың белән аралашып, балаларыңның игелеген күреп яшәргә язсын сиңа! Җан тынычлыгы, чиксез бәхетләр, нык сәламәтлек,...

Җир йөзендә иң кадерле, көчле рухлы, кешелекле, ярдәмчел кешебез! Син булганда болытлы көннәр дә кояшлы, салкын бураннар да сихри төс ала, чөнки карашың дөньяга нур чәчә, күңелеңнән җылы бөркелә. Безне куандырып, йомшак сүзең белән назлап, туганнарың белән аралашып, балаларыңның игелеген күреп яшәргә язсын сиңа! Җан тынычлыгы, чиксез бәхетләр, нык сәламәтлек, күтәренке кәеф юлдаш булсын!
Котлы булсын синең туган көнең,
Матур булып атсын таңнарың!
Рәхәт яшә, игелеге кайтсын
Син үстергән һәрбер балаңның!
Гомерләрең озын булсын,
Имин барсын дөнья йортларың.
Беркайчан да сүрелмәсен иде
Учагыңда янган утларың!
Иң изге теләкләр белән
әти-әниең, Фәтхрахмановлар һәм Гайзуллиннар гаиләсе. Бу теләкләргә улың Булат
һәм кызың Ләйлә дә кушыла.

Реклама
Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
Реклама
  • 15 май 2018 - 09:56
    Интервью без галстука / Владимир Леонов / О подготовке к ЧМ-2018, судьбе Рубина и о личном примере
  • 24 апрель 2018 - 21:00
    "Туган тел"не бергәләп җырлыйк! - #Әтнәтаңы#Итугантел#ГабдуллаТукайтуганкөн
  • Әтнәм җире
  • Күкләр аһәңе
  • Җиңүчеләрне бүләкләделәр
  • Яз китергән Җиңү!
  • Табигатьтә – яз!
  • 25 май 2018 - 08:50
    Әтнә кызы Динә Сәгыйтова - WorldSkills җиңүчесе
    Казан шәһәрендә узган ( бәяләүчеләр Казанга килделәр) "Яшь профессионаллар" (WorldSkills Russia – 2018)  VI  илкүләм   чемпионатында туризм өлкәсендә экскурсион хезмәт күрсәтүне оештыру компетенциясе буенча Динә Сәгыйтова Татарстан данын Россия күләмендә яклап, 543 балл туплап,  беренче булды. Бу юлы инде Россия күләмендә җиңү яулады Динә!
    119
    0
    1
  • 22 май 2018 - 09:31
    Сабировлар Әтнәне яклады 18 майдан 20 майга кадәрге вакыт аралыгында Мамадыш шәһәрендә авыл районнары арасында спорт сөюче гаиләләре катнашында  “Сәламәтлек” ХV авыл спартакиадасының   Татарстан Республикасы чемпионаты узды.
    244
    0
    2
  • 22 май 2018 - 13:55
    Быел Сабантуйга барганда батмыйбыз... - фоторепортаж Алла боерса, дип өстим әле. Башланган эш беткән эш дисәләр дә, Алла сакласын. Олы Мәңгәр ягыннан Каенсар урманының Сабантуй мәйданына илтә торган юл төзекләндерелә башлады.
    192
    0
    0
  • 24 май 2018 - 17:42
    Иң акыллы сыйныф белән хушлаштылар Бүген районыбызның барлык мәктәпләрендә чыгарылыш сыйныф укучылары өчен мәктәп кыңгыравы соңгы тапкыр чылтырады.
    145
    0
    0
  • 24 май 2018 - 13:30
    Олы Әтнәдә – “Соңгы кыңгырау” Олы Әтнә урта мәктәбендә “Соңгы кыңгырау” бәйрәме узды.
    142
    0
    1
  • 24 май 2018 - 15:30
    3 мең сумга кадәр акча эшлисегез киләме? Материальные выплаты в размере от 1 до 3 тыс. рублей могут получить все граждане Республики Татарстан. Для этого необходимо
    136
    0
    0
  • 23 май 2018 - 21:04
    Карачкысын гына күрегез, ясап та караган Егет кешегә 70 төрле һөнәр дә аз, диләр. Айнурга бик тә туры килә бу.
    128
    0
    0
  • 24 май 2018 - 09:14
    Мәктәпләрдә - Соңгы кыңгырау Уку елы ахырына якынлаша. 24 май көнне , бүген, районыбыз мәктәпләрендә Соңгы тапкыр кыңгырау чыңлаячак.
    126
    0
    0
  • 25 май 2018 - 08:50
    Әтнә кызы Динә Сәгыйтова - WorldSkills җиңүчесе Казан шәһәрендә узган ( бәяләүчеләр Казанга килделәр) "Яшь профессионаллар" (WorldSkills Russia – 2018)  VI  илкүләм   чемпионатында туризм өлкәсендә экскурсион хезмәт күрсәтүне оештыру компетенциясе буенча Динә Сәгыйтова Татарстан данын Россия күләмендә яклап, 543 балл туплап,  беренче булды. Бу юлы инде Россия күләмендә җиңү яулады Динә!
    119
    0
    1
Ночной режим