Әтнә таңы

11 август 2016 яңалыклары

  • 11 август 2016 - 18:17
    Мөселманнар Корбан гаетен 12 сентябрьдә билгеләп үтәчәк
    12 сентябрь көнне мөселманнар Корбан гаетен билгеләп үтәчәк.Татарстан мөфтие Камил хәзрәт Сәмигуллин бүген "Татар-информ" мәгълүмат агентлыгы корреспондентына гает намазының кайчан укылачагын хәбәр итте. "Ураза намазын без быел бераз соңрак укыган идек. Корбан бәйрәмендә исә корбан чалырга өлгерергә кирәк. Шуңа да кояш чыгып, ярты сәгать узганнан соң, җирле вакыт белән намаз...
    885
    0
    0
  • 11 август 2016 - 16:46
    "Минем йортым гөлбакча" бәйгесенә Әтнәдән Лилия Хайруллина иҗаты (фотоларда)
    Олы Әтнә авылыннан Лилия Хәйруллина "Минем йортым - гөлбачк" бәйгесенә фотлар җибәргән. Сездб рәхәтләнеп карагыз.
    863
    0
    0
  • 11 август 2016 - 15:15
    Әтнәләр бәйрәмгә килегез
    825
    0
    0
  • 11 август 2016 - 14:14
    Әтнәдә "Бриллиант кул" тамашасы
    12 август конне Этнэ мэдэният булеге узешчэннэре сайлау алды агитациясе кысаларында, Бэрэскэ мэдэният йортында "Бриллиант кул" видеолаштырылган театраль музыкаль кичэ тэкьдим итэ. Башлана 20.00 Керу ирекле. Рэхим итегез!
    597
    0
    0
  • 11 август 2016 - 12:42
    "Минем йортым - гөлбакча"
    Яңа Әтнә авылыннан Кадрия Зарипова бакчасы
    470
    0
    0
  • 11 август 2016 - 10:45
    Марат Готыф улы Әхмәтов: “Урып-җыю тәмамлану алдында”
    Пәнҗешәмбе көнне районга Татарстанның премьер-министр урынбасары, авыл хуҗалыгы министры Марат Готыф улы Әхмәтов килеп китте.
    523
    0
    0
  • 11 август 2016 - 10:12
    Әтнә егетенең сагышы
    ***** Саубуллашу...***** Сау бул..!!!- дисең...Инде кабат-кабат, Очрашмаслар дисең ,карашлар... Артта калыр,онытылыр безнең, Бәхет эзләп йөргән тарафлар... Китәм...!!!-дисең,башың аска иеп, Эзләмә дә,-дисең эзләрне... Сагыш тамчылары яшең булып, Чылаталар моңсу күзләрне... Сау бул...!!!-дисең...Соңгы өметеңне, Учка алып кысып тотасың... Сөю катыш аерылышу моңы җанда, Сизә күңелем утлар йотасын... Офыкларда юллар...Билгесезлек... Әрни йөрәк үзәк...
    460
    0
    0
  • 11 август 2016 - 09:59
    Әтнә мәктәпләре уку елына әзерләнә
    Каникуллар да ахырына якынлаша. Бу уңайдан барлык мәктәпләрдә дә хәзерлек эшләре тәмамланып килә. Белем йортларының яңа уку елына әзерлеген мәгариф, янгын күзәтчелеге, санэпид бүлекләре белгечләре тарафыннан тикшерү үтә. Август конференциясенә әзерлек эшләре дә башланып китте. Аның кысаларында мәктәп җитәкчеләренең беренче секция утырышы Олы Әтнә мәктәбендә башланып китәчәк. Соңрак әлеге эшне...
    410
    0
    0
  • 11 август 2016 - 06:36
    Әтнә “Шахтер”ы тәмамлады
    "Шахтер" хуҗалыгы Татарстанда беренчеләрдән булып урып-җыюны тәмамлады. Бу икеләтә кадерле, чөнки районда иң зур территорияләрнең берсе шушы хуҗалыкта. 8 август көнне 2723 гектарда 66637 центнер уңыш җыеп алынды.
    475
    0
    0
  • 11 август 2016 - 05:05
    Әтнәдә комбайннарны тикшерәләр
    Әтнә һәм Арча районнарының "Технадзор" оешмалары тарафыннан комбайннар эшчәнлеге буенча үзара тикшерү бара. Аның кысаларында кичә безнең күмәк хуҗалыкларның урып-җыюга басуга чыккан комбайннарын тикшерделәр. Тикшерү объектлары - хезмәт һәм янгын куркынычсызлыгы таләпләре үтәлеше, комбайннарның техник халәте. Район "Технадзор" инспекторы Рафил Сабиров әйтүенчә, ачыкланган кимчелекләр буенча тиз арада бетерергә дигән күрсәтмәләр...
    361
    0
    0